Jis save vadino "vaikščiojančia etikete", "Labelfeld" - šiek tiek ironiškai užsimindamas apie tai, kad jo vardas ir pavardė yra prekių ženklas, generuojantis didžiules pajamas. Jis dirbo su didžiausiais pasaulyje prekių ženklais ir mažmeninės prekybos tinklais. Pasaulinio populiarumo jis sulaukė 1983 m., kai tapo mados namų Chanel kūrybos direktoriumi. Būtent Lagerfeldo dėka Chanel tapo pelningiausiu prabangios mados sektoriaus prekiu ženklu. Tai jam pavyko pasiekti ne tik rengiant išpuoselėtus bei įspūdingus pasirodymus, bet ir pritraukiant jaunesniąją auditorijos dalį. Savo darbą Chanel jis derino su savo vardu pavadinto privataus prekių ženklo vystymu. Prekių ženklui yra būdingas šiuolaikiškas dizainas su rocko stiliaus elementais, geometrinėmis formomis ir grafinių spalvų deriniais bei...motyvais su dizainerio mylima kate Choupette .