Menu
Apie parduotuvę
Pagalba
- Pagalbos centras
- Pristatymo būdai ir terminas
- Mokėjimo būdai
- Grąžinimas ir keitimas
- Skundai
- Priežiūra
- Dydžiai
Naudingos nuorodos
Menu
Apie parduotuvę
Pagalba
Naudingos nuorodos
Visada stengiamės kuo greičiau atsakyti į Jūsų laiškus. Perskaitykite dažniausiai užduodamus klausimus ir patikrinkite, ar atsakymas nėra pateiktas DUK sąraše.
Galite greitai ir patogiai užpildyti grąžinimo formą mūsų svetainėje ir pasirinkti, kokiu būdu norite išsiųsti produktą
Sužinokite, kaip grąžinti produktą
Stengiamės, kad Jūsų užsakyti produktai būtų pristatyti kuo greičiau, o siuntą galėtumėte pasiimti patogiausioje vietoje. Paprastai siuntas paruošiame ir išsiunčiame per 24 valandas.
Prisiminkite, kad užsakymo vykdymo ir pristatymo laikas neapima šeštadienių, sekmadienių ir švenčių dienų. Jis taip pat priklauso nuo pasirinktos transporto formos. Mokant bankiniu pavedimu, mokėjimo kortele arba per PayPal sistemą, užsakymas pradedamas vykdyti, tik gavus apmokėjimą ir užregistravus jį mūsų apskaitos sistemoje. Apie kiekvieną užsakymo vykdymo etapą informuosime jus el. paštu. Užsakymo statusą galite patikrinti, prisijungdami prie savo paskyros.
Jūsų patogumui mūsų produktai yra tiksliai matuojami. Palyginkite pasirinkto produkto puslapyje pateiktus matmenis su savo kūno matmenimis ir džiaukitės puikiais pirkiniais.
Jei gautas produktas skiriasi nuo užsakytojo, grąžinkite jį ir iš karto užsakykite norimą produktą!
Pasirinkti produktai bus rezervuoti Jums iš karto, o sumokėjus už juos, išsiųsti per 24 valandas.
Norėdami grąžinti prekes, atlikite šiuos veiksmus:
1. Prisijunkite prie savo paskyros interneto svetainėje www.modivo.lt. Pasirinkite skirtuką “Prekių grąžinimas”. Jeigu neturite savo paskyros, užpildykite kartu su prekėmis gautą grąžinimo formą arba atspausdinkite ją iš interneto svetainės www.modivo.lt/prekiu-grazinimas.
2. Užpildykite savo duomenis, pažymėkite produktus, kuriuos norite grąžinti ir pasirinkite prekių grąžinimo priežastį.
3. Pasirinkite grąžinimo būdą.
4. Užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą pridėkite prie siuntos. Jeigu Jums bus reikalinga nauja grąžinimo forma, ją taip pat galite atspausdinti iš savo Paskyros arba atsisiųsti iš čia.
5. Grąžinamus produktus tinkamai supakuokite, įdėkite juos kartu su prekių grąžinimo forma į kartoninę dėžę. Grąžindami prekes, nepamirškite, kad jų plombos ir etiketės negali būti pažeistos.
6. Siuntą nemokamai grąžinkite per DPD paštomatą. Su paruošta siunta vykite prie Jums patogiausio DPD paštomato. Atvykus prie paštomato, suvesite siuntos PIN kodą ir paštomatas atspausdins siuntos lipduką.
Negalite sulaukti siuntos? Svarstote, ar ji jau išsiųsta? O gal tiesiog norite žinoti, kur šiuo metu yra Jūsų išsvajotieji pirkiniai? Tai visai nesunku!
Stengiamės, kad siuntą gautumėte kuo greičiau. Apsilankydami vežėjo interneto svetainėje ir nurodydami važtaraščio numerį, Jus galite matyti, kur siunta šiuo metu yra.
Įsitikinkite, kad tai labai paprasta!
Daugiau temų ir atsakymų rasite čia:
Pagalbos centrasSusisiekite su mumis per pokalbių internetu (Chat) formą. Virtualus asistentas žino atsakymus į daugumą klausimų ir yra pasiekiamas 24/7.
Pagalbos linija: +370 661 00010
Stengiamės atsakyti per 24 valandas (nedarbo ir švenčių dienomis - per artimiausias darbo dienas)
El. pašto adresas: info@modivo.lt